Διαδικασία υποβολής αιτήματος από υποκείμενο για άσκηση των δικαιωμάτων του σχετικά με τα προσωπικά του δεδομένα ή/και διαγραφή λογαριασμού χρήστη
1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Οι παρόντες εσωτερικοί κανόνες και διαδικασίες για τα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την επεξεργασία και την ικανοποίηση αιτημάτων άσκησης των δικαιωμάτων των υποκειμένων των προσωπικών δεδομένων, καθώς και για τη διαγραφή λογαριασμών χρηστών, που αναφέρονται εν συντομία ως «Διαδικασία», διέπουν την οργάνωση της επεξεργασίας αιτημάτων άσκησης των δικαιωμάτων σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών της CASUALINO JSC και των πλατφορμών που διαχειρίζεται η εταιρεία.
Η διαδικασία καθορίζει τη σειρά υποβολής αιτημάτων από τα υποκείμενα των προσωπικών δεδομένων στον διαχειριστή σε σχέση με τα ατομικά τους δικαιώματα βάσει του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και το δικαίωμα να ζητήσουν τη διαγραφή ενός λογαριασμού χρήστη, καθώς και τις υποχρεώσεις του διαχειριστή και των επεξεργαστών, οι οποίοι έχουν το δικαίωμα και την υποχρέωση να εξυπηρετούν αυτά τα αιτήματα.
Σκοπός της Διαδικασίας για την επεξεργασία αιτημάτων που σχετίζονται με την άσκηση των ατομικών δικαιωμάτων των υποκειμένων των προσωπικών δεδομένων και τη διαγραφή λογαριασμών χρηστών στις πλατφόρμες και τα προϊόντα του Διαχειριστή είναι να παρέχει στους χρήστες μια απλοποιημένη, προσβάσιμη και διαφανή διαδικασία για την υποβολή αιτημάτων για την άσκηση των ατομικών δικαιωμάτων βάσει του ΓΚΠΔ, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσης, διασφαλίζοντας παράλληλα την προστασία των συμφερόντων των χρηστών της πλατφόρμας, των συμφερόντων του Διαχειριστή, καθώς και το υψηλότερο δυνατό επίπεδο εμπιστευτικότητας, ακεραιότητας και διαθεσιμότητας των προσωπικών δεδομένων.
Ανάλογα με την εκάστοτε περίπτωση, η CASUALINO JSC μπορεί να επεξεργάζεται δεδομένα ως διαχειριστής ή επεξεργαστής.
Οι κανόνες έχουν καταρτιστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016, που ρυθμίζει την προστασία των φυσικών προσώπων σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων.
2. ΠΡΟΫΠΟΘΈΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
Τα δικαιώματα ασκούνται με γραπτή αίτηση προς τον Διαχειριστή, η οποία αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]
Η αίτηση περιέχει: όνομα, στοιχεία προφίλ χρήστη, όπως: όνομα χρήστη, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και αριθμό αναγνώρισης λογαριασμού στο κοινωνικό δίκτυο από το οποίο γίνεται πρόσβαση στην υπηρεσία/πλατφόρμα/προϊόν, καθώς και άλλα δεδομένα για την ταυτοποίηση του σχετικού ατόμου· περιγραφή του αιτήματος· ημερομηνία υποβολής και διεύθυνση αλληλογραφίας.
Η CASUALINO JSC επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων, ο οποίος προβλέπει ορισμένους περιορισμούς στην άσκηση των δικαιωμάτων από τα υποκείμενα των προσωπικών δεδομένων. Ακόμα και αν το αίτημα περιέχει τις απαραίτητες πληροφορίες που πρέπει να ληφθούν υπόψη από τον διαχειριστή, ενδέχεται να υπάρχει νομικό κώλυμα για την εκπλήρωσή τους.
Ο διαχειριστής βοηθά στη διαδικασία άσκησης των δικαιωμάτων του υποκειμένου και δεν αρνείται να ενεργήσει εάν διακοπούν, εκτός εάν δεν είναι σε θέση να ταυτοποιήσει το υποκείμενο των δεδομένων.
Εάν ο διαχειριστής έχει εύλογες ανησυχίες σχετικά με την ταυτότητα του ατόμου που υποβάλλει αίτημα για την άσκηση των προσωπικών του δικαιωμάτων, μπορεί να ζητήσει την παροχή πρόσθετων πληροφοριών για την επιβεβαίωση της ταυτότητας του υποκειμένου.
3. ΠΩΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΕΝΑ «ΑΙΤΗΜΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ»
Τα υποκείμενα προσωπικών δεδομένων μπορούν να ζητήσουν την άσκηση των δικαιωμάτων τους και τη διαγραφή ενός λογαριασμού χρήστη με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
Τα δικαιώματα μπορούν να ασκηθούν με γραπτή αίτηση στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] με ελεύθερη έκφραση, η οποία περιέχει επαρκείς πληροφορίες ώστε να επιτρέπει στον διαχειριστή να τα εκπληρώσει.
Εάν τα στοιχεία επικοινωνίας του αιτούντος δεν έχουν συμπληρωθεί ή εάν ο αιτών δεν στείλει το αίτημα από μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είναι καταχωρημένη στον σχετικό λογαριασμό χρήστη και απαιτούνται πρόσθετες πληροφορίες από το υποκείμενο των δεδομένων, το αίτημα θα εξεταστεί αφού ο αιτών επικοινωνήσει ξανά με τον διαχειριστή.
Κατά την περιγραφή του αιτήματος, ο αιτών πρέπει να διευκρινίσει:
- την παροχή του είδους των πληροφοριών που ζητά·
- τον σκοπό για τον οποίο τα προσωπικά δεδομένα πρέπει/μπορεί να διορθωθούν ή να διαγραφούν – σε αυτό το πλαίσιο, ο διαχειριστής μπορεί να ζητήσει πρόσθετα έγγραφα ή πληροφορίες·
- τη μορφή για την παροχή των προσωπικών δεδομένων σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος μεταφοράς και τον παραλήπτη των δεδομένων·
- τον καθορισμό των ενεργειών σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στις οποίες αντιτίθεσαι. Μόλις επαληθεύσουμε την ταυτότητα του ατόμου που υποβάλλει το αίτημα και του υποκειμένου των δεδομένων, θα διαγράψουμε τυχόν δεδομένα που επεξεργαζόμαστε σχετικά με αυτά σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου του Διαχειριστή.
4. ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
Ο διαχειριστής βοηθά στη διαδικασία άσκησης των δικαιωμάτων του υποκειμένου και δεν αρνείται να εκτελέσει την αιτούμενη ενέργεια, εκτός εάν δεν είναι σε θέση να ταυτοποιήσει το υποκείμενο των δεδομένων.
Όταν ο Διαχειριστής έχει εύλογες αμφιβολίες σχετικά με την ταυτότητα του χρήστη που υποβάλλει αίτηση άσκησης δικαιωμάτων, μπορεί να ζητήσει την παροχή πρόσθετων πληροφοριών για την επιβεβαίωση της ταυτότητάς του.
Ο διαχειριστής παρέχει στο υποκείμενο των δεδομένων πληροφορίες σχετικά με τις ενέργειες που έγιναν σε σχέση με το αίτημα άσκησης των δικαιωμάτων χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός ενός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος.
Εάν είναι απαραίτητο, η προθεσμία μπορεί να παραταθεί κατά δύο ακόμη μήνες, λαμβάνοντας υπόψη την πολυπλοκότητα του αιτήματος και τον συνολικό αριθμό των αιτημάτων.
Η άρνηση διεκπεραίωσης του αιτήματος είναι παραδεκτή σε περίπτωση προφανώς βάσιμο αιτήματος ή σε περίπτωση υπερβολικού αιτήματος.
5. ΠΩΣ ΝΑ ΑΣΚΉΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΚΠΔ;
5.1. Άσκηση των δικαιωμάτων σας
Μπορείτε να ασκήσετε οποιαδήποτε δικαιώματα έχετε για να διορθώσετε, να αλλάξετε ή να διαγράψετε πληροφορίες που σας αφορούν. Εάν θέλετε να ασκήσετε οποιοδήποτε από τα δικαιώματα που περιγράφονται σε αυτήν την ενότητα, να ελέγξετε, να διαγράψετε ή να αλλάξετε τις πληροφορίες που έχουμε για εσάς ή έχετε πρόσθετες ερωτήσεις, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση [email protected] Θα απαντήσουμε στο αίτημά σας εντός τριάντα (30) ημερών.
5.2. Λίστα δικαιωμάτων GDPR
5.2.1. Δικαίωμα ενημέρωσης
Έχετε το δικαίωμα να ενημερώνεστε σχετικά με τη συλλογή και χρήση των προσωπικών σας δεδομένων.
Εάν θέλετε να δείτε τις προσωπικές σας πληροφορίες που έχουμε αποθηκεύσει, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση [email protected] με θέμα “Εξαγωγή δεδομένων”.
5.2.2. Δικαίωμα πρόσβασης
Έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας δεδομένα.
Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση και να ενημερώσετε ορισμένες από τις πληροφορίες που σας αφορούν μέσω των ρυθμίσεων του λογαριασμού σας. Εάν έχετε επιλέξει να συνδέσετε τον λογαριασμό σας με ένα εξωτερικό κοινωνικό δίκτυο όπως το Facebook ή η Google, μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να καταργήσετε τα δικαιώματα εφαρμογής αλλάζοντας τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας.
5.2.3. Δικαίωμα διόρθωσης
Έχετε το δικαίωμα να διορθώσετε ή να συμπληρώσετε ανακριβή προσωπικά δεδομένα.
Εάν δεν μπορείτε να αλλάξετε τέτοια προσωπικά στοιχεία μέσω των ρυθμίσεων του προφίλ σας, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση [email protected] με θέμα “Ενημέρωση των δεδομένων μου”. Είστε υπεύθυνοι για την ενημέρωση των προσωπικών σας στοιχείων.
5.2.4. Δικαίωμα διαγραφής
Έχετε το δικαίωμα να διαγραφούν τα προσωπικά σας δεδομένα. Το δικαίωμα διαγραφής είναι επίσης γνωστό ως “δικαίωμα στη λήθη”. Το δικαίωμα δεν είναι απόλυτο και ισχύει μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις.
Εάν θέλετε να κλείσει ο λογαριασμός σας και να διαγραφούν τα προσωπικά σας δεδομένα, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση [email protected] με θέμα “Διαγραφή λογαριασμού”. Παρακαλούμε συμπεριλάβετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, όπως: όνομα χρήστη, διεύθυνση email ή/και αναγνωριστικό λογαριασμού κοινωνικού δικτύου από το οποίο έχετε πρόσβαση στις υπηρεσίες μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημά σας εντός τριάντα (30) ημερών.
5.2.5. Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας
Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τον περιορισμό ή την απαγόρευση της χρήσης των προσωπικών σας δεδομένων.
Αυτό δεν είναι απόλυτο δικαίωμα και ισχύει μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις. Όπου η επεξεργασία είναι περιορισμένη, επιτρέπεται και ενδέχεται να αποθηκεύουμε προσωπικά δεδομένα, αλλά όχι να τα χρησιμοποιούμε.
Εάν επιθυμείτε να σταματήσετε να λαμβάνετε διαφημιστικά email από εμάς και τους συνεργάτες μας ή τρίτους, κάντε κλικ στον σύνδεσμο “Διαγραφή” στο email. Εάν επιθυμείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας για λήψη εξατομικευμένων προσφορών, μπορείτε να το κάνετε αλλάζοντας τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας. Εάν δεν θέλετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις, μπορείτε να τις ενεργοποιήσετε μεταβαίνοντας στη σελίδα Ρυθμίσεις στην κινητή σας συσκευή.
5.2.6. Δικαίωμα φορητότητας δεδομένων
Έχετε το δικαίωμα να λαμβάνετε και να επαναχρησιμοποιείτε τα προσωπικά σας δεδομένα για δικούς τους σκοπούς σε διάφορες υπηρεσίες. Το δικαίωμα ισχύει μόνο για τις πληροφορίες που μας έχετε παράσχει.
Μπορείτε να ζητήσετε αντίγραφα των προσωπικών σας πληροφοριών που μας έχετε παράσχει σε δομημένη, κοινώς χρησιμοποιούμενη και μηχανικά αναγνώσιμη μορφή.
5.2.7. Δικαίωμα αντίρρησης
Τα άτομα έχουν το δικαίωμα να αντιταχθούν σε:
- επεξεργασία που βασίζεται σε έννομα συμφέροντα ή στην εκτέλεση καθήκοντος δημοσίου συμφέροντος / άσκησης δημόσιας εξουσίας (συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας προφίλ)·
άμεσο μάρκετινγκ (συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας προφίλ)·
- επεξεργασία για σκοπούς επιστημονικής/ιστορικής έρευνας και στατιστικών.
5.2.8. Δικαιώματα που σχετίζονται με την αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων και την κατάρτιση προφίλ
Εάν δεν επιθυμείτε να υπόκεισθε σε κατάρτιση προφίλ, μπορείτε να εξαιρεθεί από τις ρυθμίσεις του προφίλ σας.
6. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ CASUALINO JSC
Ο χρήστης πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας στη διεύθυνση [email protected] μας στέλνει ένα επίσημο αίτημα για διαγραφή ενός προφίλ από το email που χρησιμοποιήθηκε για να εγγραφεί στην πλατφόρμα/προϊόν/παιχνίδι μας, επιβεβαιώνοντας στην ίδια επιστολή του ονόματος του προφίλ που επιθυμεί να διάγραψε. Εάν ο χρήστης δεν έχει συνδέσει τον λογαριασμό του με το email του, αλλά έχει χρησιμοποιήσει άλλη μέθοδο εγγραφής, πρέπει να προσθέσει ένα email ως πρόσθετη μέθοδο σύνδεσης με τον λογαριασμό του, ώστε να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το email ως επίσημο κανάλι επικοινωνίας μαζί του για θέματα που σχετίζονται με τα προσωπικά του δεδομένα και αιτήματα διαγραφής του λογαριασμού του. Αφού προσθέσετε ένα email στον λογαριασμό του, μπορεί να ζητήσει διαγραφή, εξαγωγή δεδομένων ή άλλες ενέργειες που σχετίζονται με τα προσωπικά δεδομένα που γράφοντάς μας στη διεύθυνση [email protected] από το email που προστέθηκε στον λογαριασμό του και επιβεβαιώστε το όνομα χρήστη του λογαριασμού που πρόκειται να διαγραφεί.
Μόλις λάβει ένα αίτημα για διαγραφή ενός λογαριασμού σε άλλη διεύθυνση email, ο χρήστης ειδοποιήθηκε ότι ένα επίσημο αίτημα για διαγραφή του λογαριασμού μπορεί να γίνει δεκτή μόνο στη διεύθυνση [email protected], ώστε να μπορεί να μεταφερθεί στο τμήμα που είναι αρμόδιο για τη διαχείριση προσωπικών δεδομένων και τη διαγραφή τους. Εάν ο χρήστης δεν στέλνει email στο [email protected] με τα απαραίτητα στοιχεία για την επιβεβαίωση του λογαριασμού του, το αίτημά του δεν θεωρείται ότι έχει ληφθεί και δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί.
7. ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΚΑΤΟΧΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΧΡΗΣΤΗ
Για να επαληθεύσει την ιδιοκτησία του λογαριασμού, ο χρήστης πρέπει να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες για την εγγραφή του. Αυτές οι πληροφορίες είναι απαραίτητες για την ομάδα μας, ώστε να αποκλείσει την πιθανότητα διαφόρων τύπων κατάχρησης, υποβάλλοντας αίτηση διαγραφής ενός λογαριασμού που δεν ανήκει στο άτομο που ζητά τη διαγραφή. Τέτοια κατάχρηση μπορεί να εντοπιστεί όταν ένας λογαριασμός κλαπεί ή μεταφερθεί σε άλλο λογαριασμό, καθώς και σε περίπτωση σύγχυσης σχετικά με τις πληροφορίες ονόματος λογαριασμού.
7.1. Εγγραφή με email
Ο χρήστης πρέπει να ενημερώσει το email που χρησιμοποίησε για την εγγραφή του λογαριασμού του, γράφει από το ίδιο email. Το αίτημα δεν θα γίνει δεκτό εάν ο χρήστης επικοινωνήσει μαζί μας από διαφορετικό email από αυτό που χρησιμοποιήθηκε για την εγγραφή.
7.2. Εγγραφή με λογαριασμό Facebook, Google, Twitter
Εάν ο χρήστης έχει προσθέσει μια μέθοδο σύνδεσης μέσω email στην ίδια εγγραφή, ισχύει η διαδικασία που περιγράφεται για την εγγραφή μέσω email.
Εάν ο χρήστης δεν έχει συνδέσει τον λογαριασμό του με το email του και ο λογαριασμός του έχει μόνο έναν λογαριασμό Facebook, Google ή Twitter ως μέθοδος εγγραφής, πρέπει να προσθέσει ένα email ως επιπλέον τρόπο σύνδεσης στον λογαριασμό του για να χρησιμοποιήσει αυτό το email ως επίσημο κανάλι επικοινωνίας μαζί του. Αφού προσθέσετε ένα email στον λογαριασμό του, μπορείτε να ζητήσετε διαγραφή, εξαγωγή δεδομένων ή άλλες ενέργειες που σχετίζονται με τα προσωπικά δεδομένα ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται για την εγγραφή μέσω email.
7.3. Λογαριασμός επισκέπτη μέσω κινητού
Εάν ο χρήστης έχει προσθέσει μια μέθοδο σύνδεσης μέσω email σε μια εγγραφή που πραγματοποιήθηκε ως λογαριασμός επισκέπτεται μέσω κινητού, ισχύει η διαδικασία που περιγράφεται για την εγγραφή μέσω email.
Εάν ο χρήστης δεν έχει συσχετίσει τον λογαριασμό του με το email του και ο λογαριασμός του είναι καταχωρημένος μόνο ως λογαριασμός επισκέπτεται μέσω κινητού, πρέπει να προσθέσει ένα email ως πρόσθετο τρόπο σύνδεσης στον λογαριασμό του, ώστε ο Διαχειριστής να τον χρησιμοποιεί ως επίσημο κανάλι. επικοινωνίας μαζί του και ως τρόπο επαλήθευσης της ιδιοκτησίας του λογαριασμού. Αφού προσθέσετε ένα email στον λογαριασμό του, μπορείτε να ζητήσετε διαγραφή, εξαγωγή δεδομένων ή άλλες ενέργειες που σχετίζονται με τα προσωπικά δεδομένα ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται για την εγγραφή μέσω email.
Η επίσημη αλληλογραφία σε σχέση με την άσκηση δικαιωμάτων προσωπικών δεδομένων, την επιβεβαίωση ή την άρνηση διαγραφής του προφίλ ενός παίκτη, μπορεί να διεξάγεται μόνο μέσω email που υπάρχει στον λογαριασμό του χρήστη για τον σκοπό της ταυτοποίησής του.
Διατηρούμε το δικαίωμα, εάν το κρίνουμε απαραίτητο, να επικοινωνήσουμε επιπλέον με τον χρήστη μέσω του εσωτερικού συστήματος διαχείρισης λογαριασμών της εταιρείας της πλατφόρμας/παιχνιδιού/προϊόντος, προκειμένου να συλλέξουμε πρόσθετες πληροφορίες ή να επιβεβαιώσουμε το αίτημα διαγραφής, αλλά αυτό δεν ακυρώνει την υποχρέωση επικοινωνίας αποκλειστικά και μόνο από το καταχωρημένο email για την αποστολή, επιβεβαίωση ή απόρριψη αιτήματος για ενέργεια που σχετίζεται με τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη.
8. ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΕΓΚΥΡΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ
Μετά την επιβεβαίωση όλων των απαραίτητων πληροφοριών για τη διαγραφή του λογαριασμού email [email protected] από τον χρήστη, το αίτημα θεωρείται επίσημα παραληφθέν και αποδεκτό για επεξεργασία. Ο χρήστης λαμβάνει ένα email με πληροφορίες ότι το αίτημά του έχει παραληφθεί και προωθηθεί στην ομάδα που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα και θα διεκπεραιωθεί εντός 30 ημερολογιακών ημερών.
9. Οροι
Η προθεσμία για την επεξεργασία ενός αιτήματος διαγραφής ενός λογαριασμού είναι η νόμιμα ορισμένη προθεσμία των 30 ημερολογιακών ημερών, η οποία υπολογίζεται από την ημερομηνία αποστολής της επιβεβαίωσης από εμάς. Πριν προχωρήσει στη διαγραφή του λογαριασμού, ένα μέλος του τμήματος που είναι εξουσιοδοτημένο να χειρίζεται προσωπικά δεδομένα ελέγχει όλες τις πληροφορίες που παρέχονται από τον χρήστη, καθώς και την τελευταία του δραστηριότητα στην πλατφόρμα/παιχνίδι/προϊόν.
Σε περίπτωση που έχει διαπιστωθεί πρόσφατη δραστηριότητα – έχουν παιχτεί παιχνίδια, έχουν γίνει επιτυχημένες ή ανεπιτυχείς προσπάθειες αγοράς στο κατάστημα της πλατφόρμας ή οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα που επιβεβαιώνει τη χρήση του λογαριασμού μετά την αποστολή του αιτήματος, ένα μέλος της ομάδας μας μπορεί να ζητήσει πρόσθετη επιβεβαίωση της διαγραφής του λογαριασμού, επειδή ο χρήστης ενδέχεται να έχει αλλάξει γνώμη και να μην επιθυμεί τη διαγραφή εκείνη τη στιγμή.
10. ΛΟΓΟΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Οι λόγοι που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε παράταση της περιόδου διαγραφής λογαριασμού είναι:
- Πρόσφατη δραστηριότητα που σχετίζεται με αλλαγές στο προφίλ του παίκτη – φωτογραφίες που έχουν ανεβάσει, αλλαγή κατάστασης, αλλαγή ονόματος χρήστη·
- Πραγματοποιημένα παιχνίδια μετά την παραλαβή του αιτήματος·
- Προσπάθειες αγοράς ή επιτυχημένες αγορές στο κατάστημα της πλατφόρμας·
- Έλλειψη απάντησης ή καθυστερημένη απάντηση, όταν υποβάλλεται πρόσθετο ερώτημα για τη διευκρίνιση της ταυτότητας του χρήστη ή των όρων του αιτήματος για την άσκηση των δικαιωμάτων.
11. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
11.1. Τεχνική διαδικασία
Ένα μέλος του προσωπικού που είναι εξουσιοδοτημένο να εργάζεται με προσωπικά δεδομένα, το οποίο έχει ειδικό επίπεδο πρόσβασης στο εσωτερικό σύστημα διαχείρισης λογαριασμών χρηστών της εταιρείας, ξεκινά τη διαδικασία ανωνυμοποίησης του λογαριασμού μέσω μιας σειράς εργαλείων λογισμικού.
11.2. Δεδομένα προς διαγραφή
- αναγνωριστικό αναλυτικών στοιχείων, αναγνωριστικό παραπομπής, αναγνωριστικό συνεργάτη, διεύθυνση IP, συσκευή, κατάσταση σύνδεσης, κωδικός πρόσβασης, email, αναγνωριστικό fb, αναγνωριστικό google, αναγνωριστικό twitter, αναγνωριστικό κινητού, avatar, ηλικία, πόλη, χώρα, φύλο, κατάσταση, επίπεδο, απόθεμα, στατιστικά, συλλογή, πορτοφόλι
11.3. Δεδομένα που υπόκεινται σε ανωνυμοποίηση
- δημιουργείται ένα τυχαίο όνομα χρήστη για αυτόν
11.4. Δεδομένα που υπόκεινται σε διατήρηση
- Δεδομένα αγορών
- Δεδομένα συμμετοχής σε παιχνίδια
- Δεδομένα συμμετοχής σε συνομιλίες και λίστες φίλων
- Δεδομένα σχετικά με τη συμμετοχή σε κατατάξεις
- Δεδομένα αναγνωριστικού χρήστη
11.5. Ειδοποίηση χρήστη
Μετά τη διαγραφή του λογαριασμού χρήστη και των προσωπικών του δεδομένων, ένα μέλος της ομάδας μας που είναι εξουσιοδοτημένο να χειρίζεται προσωπικά δεδομένα αποστέλλει επιβεβαίωση στην επίσημη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήθηκε για την επικοινωνία με τον χρήστη, σε απάντηση στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το οποίο υποβλήθηκε το αίτημα διαγραφής, ότι ο λογαριασμός χρήστη και τα προσωπικά του δεδομένα έχουν διαγραφεί από το σύστημά μας.